Klub pokusných zvířat

05.06.2008 15:52

Milá vrchní mučitelko, zajíci Laestriel,

ráda bych Ti připomněla, že jsem byla tvoje první pokusné zvíře. Já byla u založení klubu Pokusných zvířat. Na mě jsi zkoušela všechny svoje šoky, všelijaké jedy a ozařování. Pravda, jsem po tom trochu jiná. Jsem po tom červený mořský koník, ale to vše bylo za mého plného vědomí a s mým souhlasem, který jsem dokonce potvrdila i na listině.

Pomáhala jsem Tobě a Tvé pomocnici kobyle Meraeně vybírat další zvířata, která se měla stát Tvými pokusnými mazlíčky. Ne vždy jsem ustoupila od svého výběru a souhlasila s tebou, ale pokaždé, když se ti nějaké zvíře líbilo, musela jsem kapitulovat, tak jako všichni. Jako třeba při výběru kiwiho. Pravda, taky jsi mi povolila, aby nové zvíře na Tvé pokusy byla krysa Vera.

Co mě ale naštvalo, bylo, že jsi do mého území připouštěla další živočichy. Želvu Connie a mloka Sigam jsem překousla a dokonce jsem si s nimi začala i rozumět. Kosatku Demented Whore sem taky docela snesla, když jsem se naučila uhýbat jejím velkým ploutvím, kterými všude kolem sebe máchala a byla s nimi nebezpečná, a když jsem jí vysvětlila, že mě nemá zahrnovat do své potravy, jelikož by si to mohla v Tvé laboratoři odskákat, smířila jsem se s ní a začala se smát jejím hloupím vtípkům. Co jsem ale nemohla vystát, bylo, když jsi se spolu s ostatními rozhodla přiřadit do mého vodního teritoria krokodýlí samici Mardom, která zcela nedbala na jakékoliv Tvoje vyhlášky.Vždyť víš jaký jsem kvůli tomu ztropila povyk…

Copak jsi si neuvědomovala, jak mě ohrožuješ na životě, když mi tam nasazuješ krokodýla? Zjevně asi ne. Chtěla jsem tě upozornit, že zvláště poslední dobou, kdy už Mardom požrala skoro všechny ryby a slupla i Connie se Sigam, které mi velmi chybí, jsem ve velkém ohrožení svého života! Ten neandrtálec mě honí kudy může a pokouší se mě sníst! Já zatím mu úspěšně utíkám, ale pomalu mi docházejí síly. Jsem už její jediná potrava a ani se nedivím. Jak by si krokodýlí samice mohla troufnout na kosatku Demented Whore, která už je po mě jediné vodní zvíře v Klubu. Na mě si ale bohužel troufne, protože jak ví, jsem o mnoho menší a slabší než ona

Prosím. Mohla bys s tím něco udělat? Vykaž ji třeba z klubu Pokusných zvířat a nebo na ní zkus jeden ze svých nebezpečných pokusů, aby byla mírumilovnější, či rázně ukonči její život. Poníženě prosím. Doufám, že mě, už jen kvůli našemu přátelství, vyslyšíš.

Tvoje první pokusné zvíře, mořský koník Idril.

—————

Zpět


Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.