I. Kapitola

05.06.2008 15:16

 


Laestriel seděla na velkém křesle a okolo ní několik málo lidí. Lestrangovi, Malfoy, Voldemort a ještě jiní.

"Takže, " začala Královna poradu, "myslím, že Brumbál očekává, že pokud se bude nějaký útok konat, tak pod velením Voldemorta a že to bude buď útok na Bradavice nebo Ministerstvo, ale mi ho přelstíme.Zaútočíme na oboje zaráz, ale na oboje zevnitř."

"Jak má paní?" otázal se Belatrix.

"Do Ministerstva se dostaneme pomocí odboru záhad. Je tam tajný vchod, o kterém nikdo neví a do Bradavic? Stále ještě přece existuje Salazatrova komnata a jeden její vchod je v Prasinkách.

Voldemort vezme Bellu a asi dvacet dalších Smrtijedů a zaútočí na Ministerstvo.

Já si vezmu Malfoye plus asi deset Smrtijedů a zaútočíme na Bradavice. Víc našich lidí brát nechci. Nepočítám s tím, že je přemůžeme. To ani není účel. Účel je vzít co nejvíc zajatců. Ano zajatců. Zabíjejte jen nutně. Potřebujeme se co nejvíc dozvědět o jejich plánech. Teď běžte vybrat lidi na útok a sdělit jim můj plán," ukončila poradu Laes.

"Ještě maličkost. Luciusi?" zastavila ho.

"Ano madam?"

"Zavolej mi Snape. Potřebuji mu udělit práci."

"Jak si přejete," řekl a s úklonou odešel.

"Přála jste si mě, paní?" vyrušil Laestriel někdo z jejího přemýšlení. Ta sebou cukla, ale odvrátila se od ona směrem k muži, který ji vyrušil.

"Neumíš klepat Snape?" štěkla na něj.

"Promiňte, už se to víckrát nestane, paní," procedil skrz zuby. Bylo mu proti srsti posluhovat mladšímu než byl on sám.

"No dobře… Chtěla jsem se zeptat. Jak jsi na tom s lektvary? Máš dost Veritaséra? A taky bych potřebovala nějaké na zahojení Crutiátu."

"Na co mast proti Crutiátu?" pozvedl obočí.

"Na co? Na tohle," pozvedla hůlku a hned na něm jedno hezké Crutiatus vyzkoušela. "Jak dlouho vydrží naši vězni Crutiaty," říkala pomalu a přitom obcházela jeho tělo, které se ještě v mírné křeči chvělo na podlaze, "když je nebudeme moct uzdravit, abychom to mohli opakovat? Je to účinnější než Veritasérum, protože pod Crutiasem člověk řekne i to co neví. Chápeš?"

"Ano. Vyrobím tedy nějaké masti a s Veritasérem jsme na tom dobře. Ve skladu ho mám mnoho."

"Dobře tedy. Můžeš jít," odmávla ho Laestriel a otočila se k oknu.

 


"Počkej. Odvolám baziliška, aby nás nenapadl," zašeptala.

"Bazilišššku," řekla hadím jazykem Laestriel a z pod jedné sochy vylezl obrovský had.

"Běž do sssvé komnaty. Ješšště není čas na tvoji pomoc," odvolala ho Laestriel a v čele svých věrných šla dál.

"Co to-?" zeptala se nějaká studentka, když z místa, kde by měli být umyvadla, vystoupili postavy s maskami na obličejích.

"Adava kedavra," máchla Laes hůlkou a dívka padla k zemi.

"Nějaká studentka. Jdeme do velké síně," zavelela a všichni se vydali za svou královnou.

Laestriel kouzlem rozrazila dveře a vešla přímo do Velké síně, kde se právě večeřelo.

"Brumbále," pronesla pomalu ale hlasitě Královna a ředitel Bradavic vzhlédl od své večeře.

"Slečno? Paní? Co si přejete?" odpověděl jako vždy klidným hlasem, který všechny rozčiloval.

"Vy mě nepoznáváte? Mě a mé věrné služebníky," ukázala rukou na Smrtijedy.

"Vaši? Myslel jsem, že Smrtijedi jsou Tomovo poskokové."

"Omyl! Moji," řekla Laes a sundala si kapuci, která propustila prameny dlouhých hnědých vlasů a objevil se jemný ba až přímo nevinný obličej, který byl ale zkřiven kamennou maskou, kterou ze svého obličeje Laestriel udělala.

"Laestriel de la Vega," vydechl, snad poprvé v životě, překvapeně,

"Ááá, vy jste mě poznal, pane řediteli?" usmála se na něj líbezně.

"Jistě Laestriel, ale nějak netuším co děláš mezi Smrtijedi."

"Netušíte?! Netušíte?" zasmála se hrdelním smíchem, "Já! Já jsem jejich paní! Jejich i Voldemortovo."

"To… to není možné," Brumbál byl čím dál překvapen.

"Je! Všechno je možné. Měl by jste si zvykat Brumbále, že žijete ve světě čar a kouzel. Smrtijedi?" otočila se na své věrné, "Víte co máte dělat," kývla na Luciuse a sama zmizela jako pára nad hrncem neznámo kam.

"Kolik máme zajatců?" zeptala se Laestriel, pohodlně usazená na svém trůnu, Voldemorta.

"Asi tak dvacet lidí. Většina patří do Řádu. Tady máte seznam," uklonil se.

"Ach ano… tak kým začneme? Už vím! Doveďte mi sem Mr. Blacka prosím," mávla na dva Smrtijedy a ty už upalovali do sklepení pro vězně.

 

—————

Zpět


Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.