9. Způsob

05.06.2008 14:56

9. Zeptejte se ho jaký používá šampón na vlasy.


Ajaj, doufám, že na své vlasy není moc citlivý jinak by mě mohl přetrhnout jako hada. V lepším případě jednoduše použít Adavu.

Myslím, že bych se ho na tohle citlivé téma měla zeptat ve větším soukromí. Možná ve Vstupní síni. Tam okolo poledne bude tak… dvě stě žáků, která žízní po ztrapnění svého milovaného profesora. Ten zbytek budou zmijozeláci.

V době oběda jsem se skoro nenajedla, jak jsem pozorovala profesora lektvarů. Kupodivu přišel na oběd. Nevím jak bych svůj plán měnila, kdyby tu nebyl. Nemám ráda mezery ve svých plánech.

Konečně se naž… ehm najedl a hodlal opustit síň. Nenápadně (asi tak že si mě všimla půlka síně, když sem shodila dva podnosy s jídlem) jsem se zvedla a následovala Snapea.

"Pane profesore?" zavolala jsem, ale on mě ignoroval.

"Pane profesore?!" stále mě ignoroval.

"Pane profesore Snape!!!" zařvala jsem teď na celou Vstupní síň, že se po mě nejeden člověk otočil. Pohledy těch co mě znaly, říkali: Co zase Miriam vyvede?

Tohle už pan profesor ignorovat nemohl a tak se otočil se znechuceným pohledem, který si jistě připravoval jen a jen pro mě: "Co chcete Lenasková?"

"Mám jednu malou otázku…" přistoupila jsem blíž a on jen protočil oči. Chudák ještě neví co ho čeká.

"Jaký používáte šampón na vlasy? Víte nemohla jsem si nevšimnout, že je máte jaksi trochu mastnější než ostatní lidé na téhle škole. Kdyby jste chtěl tak bych vám mohla doporučit nějakou značku, aby se vám tolik nemastili. Víte dobrý je Elsev a nebo Podral, ale taky Shauma nebo Head and showers. To vás zbaví i lupů, všimla jsem si že taky nějaká máte," vychrlila jsem na něj předem připravený monolog. Chvíli na m ě vyjeveně koukal, než zpracoval tu hromadu informací a pak, když už se hlouček okolo nás začal pochechtávat, mu došel celý smysl mé věty.

"Máte něco proti mým vlasům?" zeptal se ledově a z očí mu čišeli blesky.

"Ne, vůbec ne, já jen, že…" zakoktala jsem se. Vypadal fakt rozzuřeně.

"Možná by to fakt spravilo, jen kdyby ste si je jednou za čas umyl," dodala sem si odvahy. A ku*va, tohle jsem asi neměla říkat. Obecenstvo se sice pobaveně zasmálo, ale nikdo nic nepodnikl, když na mě Snape začal vytahovat hůlku. On chce napadnout studenta? Tady přede všemi? Zhrozila jsem se.

"Děje se něco?" ozval se povědomý hlas. Profesor Brumbál. Moje záchrana. Oddechla jsem si.

"Nic pane řediteli," zatáhl Severus Snape bleskově hůlku , ale směrem ke mně syknul: "Ještě si to s vámi vyřídím."

Nevinně jsem se zazubila a ztratila se v davu.

"Miri to bylo parádní," zasmál se Fred a Georg mu přizvukoval.

"Parádní?! Chtěla bych vědět co byste dělali, kdyby nepřišel ředitel a on by si na mě vyzkoušel jednu z jeho milovaných kleteb!" vyjela sem na ně a práskla dveřmi. Od své ložnice. Ať se pánové baví! Já klidně můžu nasazovat vlastní život

—————

Zpět


Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.