3. Způsob

05.06.2008 14:50

3. Zeptat se ho, jestli už má holku, a tvářit se svůdně.

Rozhodnuto. Na konci hodiny lektvarů se ho zeptám, jestli má přítelkyni.

Tahle hodina lektvarů se nekonečně vlekla. Snape na mě pořád koukal a hlídal mě. Dokonce Nebelvíru strhl 15 bodů, když sem se neudržela a zasmála se jednomu s Fredových vtipků.

Jen počkej, Snape, tohle ti nedaruji. Já účty splácím.

Blížil se konec hodiny a já se chystala ke katedře. Snape zrovna sbíral svoje dokumenty, co měl položené na stole, když si mě všiml.

"Přejete si něco slečno?" zeptal se a ušklíbl se.

"Ano, pane profesore," pokusila jsem se o svůdný úsměv.

"Chtěla jsem se zeptat, jestli nemáte přítelkyni," řekla jsem a čekal na jeho reakci.

Napřed se zamračil, ale potom roztáhl rty do něčeho, co by se dalo nazvat úsměvem, což mě překvapilo.

"Ne, slečno Lenasková. Pro vaši informaci jsou vztahy mezi učitelem a žákem zakázány. Musím vás zklamat, ale nerad bych byl vhozen ze školy," řekl se zlověstným šklebem.

Jeho odpověď mě překvapila a trochu vyvedla z míry. Najednou jsem nevěděla, co mám dělat.

"Aha. No tak škoda, ale děkuji za odpověď," zablekotala jsem a snažila se, co nejrychleji zmizet.

Tak tohle se mi nepovedlo, pomyslela jsem, když jsem konečně vypadla ze sklepení. Jestli byl naštvaný, tak to na sobě očividně nedal znát, a tím zkazil moje potěšení, že ho zase naštvu.

—————

Zpět