100 otázek na mojí maličkost

05.06.2008 12:32

Jméno: Idril
Přezdívky aneb jak mi říkají: Idril
Narozeniny: Je to dávno co sem se narodila… obvykle podle toho v jaké době se nacházím
Znak zvěrokruhu: nejde to vidět na první pohled?
Pohlaví: ženské
Třída: základku už mám za sebou
Škola: knihárna
Funkce: Student, mafián, čarodějka… stačí?
Město: tak různě
Barva vlasů: podle okolností
Délka vlasů: momentálně různěn dlouhá
Barva očí: modré
Hlavní rys: dokážu lidi unudit k smrti. Hm?
Výška: optimální
Jizvy? sou
Brýle? nemusím
Tetování: zatím ne
Pravák nebo levák: pravák, stále, odjakživa
Vaše poprvé: kdy sem šla poprvé do školy? *zamyšlený výraz*
První domácí zvíře: myslíte tu mrtvou andulku?
První láska: ve školce
OBLÍBENÉ
Film: je jich hodně
TV seriál, pořad: ještě víc
Barvy: černá, fialová
Rapper: všechny najít, zabít a zahrabat hodně daleko ode mně
Skupina: Nightwish, snad znáte… ne snad! Musíte znát
Přítel: je - není?
Sladkost: už je nemusim
Sport: heh, skákání o berlích?
Restaurace: ťamani
Oblečení: extravagatní

Obchod: takovým nosferatu nepohrdnu
Oblíbený předmět ve škole: oblíbený? =-O
Zvíře: počítá se bratr?
Knížka: těch je..
Časopis: Pevnost
Boty: kecky
PRÁVĚ TEĎ
Pocit: dobrej
Potřeba: jít spát
Jsem s: počítačem
Jím: vzduch
Piju: nic
Dělám: vyplňuji dotazník
Poslouchám: noc
Myslím na: to se neříká…
Chci: hm… nepovim:P
Koukám na: dotazník!
Mám na sobě: není podstatné
DO BUDOUCNA
Děti? chci
Svatba? ne
Místo, kde chci žít? Francie
Auto? motorka
MŮJ VYSNĚNÝ KLUK
Barva vlasů: hnědá/černá
Délka vlasů: delší
Barva očí: pronikavá
Výška: vyšší než-li já
Roztomilý nebo sexy? Oboje?
Líbat nebo dívat?líbat
Objímat nebo líbat? Líbat a mě prosím
Oblečení: jedno
Hravý nebo vážný? Oboje by nešlo?
Romantický nebo přirozený? romantik
Tlustý nebo hubený? jedno
Něžný nebo vášnivý? Co takhle oboje?
Přelétavý nebo věrný? Věrný!
Zábavný nebo nudný? zábavný
"Dělač problémů" nebo "Pan Tichý?" ani jedno
UŽ JSEM NĚKDY
Políbil cizího člověka: jo
Pil alkohol: to je blbá otázka..
Kouřil: přestávám
Utekl z domu:proč bych měla?
Něco si zlomil: to každej
Chodila s holkou: ani ne
Zlomil někomu srdce: netuším
Pohádal se s někým: denno denně
Plakal, když někdo umřel: Ano, když Severus umíral…
Plakal ve škole:ale jo
Někoho zabil: V budoucnu asi bratra
VĚŘÍM V...
Boha: on existuje?
Zázraky: pokud to není statická elektřina…
Lásku na první pohled: je to možný
Duchy: je jich hodně…
Mimozemšťany: jsou mezi námi…
Druhé já: myslíte tu osobu co sedí vedle mě a furt do mě ryje? Jo je tu! Moje druhé já…
Nebe:ono je?
Peklo: denně se v něm škvaříme

Anděly: ještě sem žádného neviděla
Polibek na prvním rande: ten bývá
Horoskopy: podle toho jaké…
Je tu někdo, koho bych chtěl, ale vím, že ho mít nemůžu? SEVERUS!

—————

Zpět


komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.