Veselé vánoce

05.06.2008 15:45

Přístupnost: všem, když sou ty Vánoce

Pár: Draco/Harry

Pozn.: Veselé Vánoce!:)

Draco seděl na okenním parapetu v astronomické věži a přemítal o dnešní hádce s Potterem…

"Pottere!"

"Co chceš Malfoy?"

"Já bych toho chtěl…asi nespácháš dobrovolně sebevraždu co?"

"To bych tě dřív políbil!"

"Opravdu? Musím tě zklamat, já radši tu tvoji sebevraždu."

Opravdu by ho políbil? Byl by toho schopný? Draco pocítil, jak mu při téhle myšlence náhle vyschlo v ústech. Jen představa, že se ho dotýkají ruce chlapce-který-zůstal-na-živu, ho vzrušila a když si představil jeho ústa na svých… radši nemyslet.

"Něco s tím musím udělat," zašeptal blonďatý chlapec a nepřítomně se vydal na cestu do své koleje, ale to ještě nevěděl co ho čeká…

"Au. Jakej debil!"

"Jauvajs."

"Pottere? Co tu děláš?" zvedal se postupně ze země Draco a mnul si červené čelo.

"Na to samé bych se mohl zeptat já… sám bez svých nohsledů a takhle pozdě? Nemá o tebe už maminka strach?" oplatil mu Potter.

"Nemám chuť se hádat," pokusil se ho Malfoy obejít, ale jeho nepřítel mu to nedovolil.

"Copak? Pan Malfoy nemá své věrné psy, takže se bojí?"

"Pottere…"

"Co? Co mi uděláš? Zakleješ mě?" začal vytahovat hůlku.

"Ne, políbím tě," vypustil Draco ze svých úst, dřív než mu začal pracovat mozek.

"Co- cože??"

"Říkal si přece, že mě radši políbíš, než aby si se zabil," ušklíbl se zmijozelák a přibližoval se ke svému protivníkovi. Věděl, že tohle bude nejenom skvělá pomsta, ale i konečně ukojí své choutky.

Harry fascinovaně pozoroval jak se rty jeho odvěkého nepřítele přibližují a zároveň si uvědomil, že noc před Vánocemi se mu plní jeho nejskrytější přání…

Harry už to nemohl vydržet a tak sám převzal iniciativu, přitáhl si blonďáka za hábit a nenasytně ho políbil. Draco s povzdechem pootevřel ústa, což bral jeho milenec jako výzvu a jazykem mu zajel do krku. V tom vášnivém líbání se oba nějak dostali do tajného výklenku, kde na sebe padly. Aniž by se přestali líbat, navzájem ze sebe strhávali hábity a i ostatní oblečení.

Když už na Dracovi i Harrym zbyl poslední kousek oblečení (nepočítaje ponožky), oba zaváhali.

Ležím tady na nebelvírským spratkovi, co je proti pánu zla a zatraceně se mi to líbí… co bude dál?

Jeho otec je Smrtijed, nenávidím ho a přitom miluji co mám dělat???

Přitom přemýšlení se Harry malinko otřel o Dracovo erekci a už bylo po jakémkoliv rozhodování.

"Harry… prosím," zakňučel Draco a sám mu sundal trenky.

"Ale tak on prosí?" ušklíbl se zlomyslně, ale poslední kousek oblečení z něj strhl. Pak, když chtěl ochutnat lahodu jeho penisu svými ústy, ozval se za nimi pobavený a hluboký hlas.

"Pan Malfoy a pan Potter. Myslíte, že nejlepší místo na milovaní je výklenek?"

"P- pane řediteli, to- to není tak jak to vypadá.." začal koktat Harry a Draco mu přizvukoval.

"Já vím jak to vypadá a to mi stačí," zpoza brýlí mu v očích hráli pobavené ohníčky. "A věřte, že v posteli to bude lepší. Mám takový dojem, že v komnatě největší potřeby by nikdo neměl být. A mimochodem, užijte si Vánoce, už je pět minut po půlnoci," řekl zvesela a odešel.

"Uf, tak to bylo…" "Brumbál je kalibr." Řekli každém zároveň, až se museli smát.

"Jdeme?" zeptal se Harry opatrně… přece jen byl to Malfoy.

"Co myslíš? Že se s tím tady budu otravovat sám?" kývl oslovený ke své nemalé erekci, čímž bylo pro oba rozhodnuto, jak stráví dnešní noc…

—————

Zpět


Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.